Geplaatst in Ecologisch, Leuke adresjes voor oude meuk, Simpel genieten

Kringloopvondsten

Een mooie groene koffer met een zwart biesje en een sjaaltje voor in mijn haar! Voor €5,- samen gekocht bij Hart in Friesland.

Een paar weken terug vond mijn vriend er een klok. Ze hebben meestal niks (behalve een boel troep) maar af en toe vinden we wel wat leuks.

Dit koffertje had ik zelf niet gezien, een jongen hield hem omhoog maar z’n vriendin vond het niks en hij zette hem weer terug. Gelukkig;).

Een tijd terug zag ik en meisje een leren rugtas terugleggen (in hetzelfde hoekje), die heb ik toen ook meegenomen en dat is nu mijn zwemtas.

Dit vrolijke retro bloempotje vond ik ook bij de kringloop Hart in Friesland. In het mintgroen, wat nu in de ‘mode’ is maar dowaar ik wel een zwak voor heb.

Dit plantentafeltje en deze mand kwamen tegelijk met het mintgroene potje mee. Ik zocht een pot voor deze plant die ik iemand kado wilde doen. Nergens een mooie mand, maar toen ik langs de kerstballen liep zag ik hem daar volgepropt met ballen. Mijn vriend vind het setje zo leuk dat hij ze niet weg wilde geven;)

Ik hou ervan, kringlopen. En mijn vriend ook, dat is echt ons uitje samen. Andere stellen gaan denk ik samen ergens wat drinken en wij gaan naar de kringloop.

Plaats een reactie