Geplaatst in Inspiratie

Simpel genieten vlakbij de snelweg Utrecht/Nieuwegein

Soms ben ik voor mijn werk in het zuiden. Vanuit het Noorden is dat best een stukje rijden. Meestal ben ik rond 6u/filetijd dan precies voor Utrecht en daar heb ik een heerlijke stop ontdekt. Lekker rustig/ groen en simpel maar lekker eten. Het is de Hajé bij Nieuwegein. Vlak langs de snelweg maar je hoort hem niet, je zit heerlijk over de weilanden uit te kijken.

Ze zitten vlak aan de snelweg, maar door de glijbaan voor auto’s hoor je deze bijna niet. Afslag Nieuwegein nemen en die rotonde zie je direct! Daarbeneden is het lekker. Lekker zitten en lekker eten.

De kaart veranderd per seizoen (ja dat kan ik weten want ze hadden ook echt overheerlijke zelfgemaakte quacamole met chips maar helaas dit seizoen niet). Maar zo probeer je eens wat anders en tot nu toe is alles lekker.

De frietjes van zoete aardappel kan ik erg aanraden! Voor maar 2 euro.

Plaats een reactie