Geplaatst in Ecologisch, Inspiratie, Kadootjes, Lekker knutselen, Originele producten, Zelf maken

De kringloop is onze favoriete winkel

De kringloop

De kringloop is een favoriete plek om onze vrije tijd te besteden, want er is altijd iets interessants te zien voor nop! En als je wat koopt is het niet duur en krijgt het een tweede leven, wat misschien nog wel het mooiste is. Onze oude, of eigenlijk te nieuwe spullen breng ik er ook met regelmaat heen om de boel in stand we houden. Meestal vind je niks bij de kringloop, maar als je dan wat hebt bemachtigd voelt dat zo goed!

De schoolplaat

Deze oude schoolkaart vond ik bij de kringloop, samen met nog een paar van dit soort platen. Ik was er gelijk heel blij mee, al waren ze een heel gedoe om te verhuizen (in hun metalen belijsting die de hele tijd open ging). Deze plaat heeft mijn schoonzusje uitgezocht voor haar slagen, omdat ik weet dat ze gek is op kaarten. In de oude lijst kon je ze niet ophangen, dus ben ik ons hok mooie latten gaan zoeken, indraairingen opgezocht en voila! Voor haar verjaardag is deze klaar. Dankzij de kringloop! 

Nu nog wat meer indraairingen terugvinden en dan kunnen de andere kaarten bij ons aan de muur!

Geef een reactie

